.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مالک نساجی: عنوان مرا جعل کردند!

مهدی پرهام ، مالک باشگاه نساجی مازندران ادعا کرد امضای او جعل شده و علیه او از دادگاه حکم گرفته اند.

در پی اعلام رسمیب روابط عمومی دادستانی استان تهران درباره توقیف اموال باشگاه نساجی به دلیل عدم پرداخت طلب های مالکین سابق تیم ، مهدی پرهام ادعا کرد مالکین پیشین تیم دادگاه را فریب داده اند. او در این باره به خبرآنلاین گفت:« هیچ احضاریه ای به نام باشگاه نیامد و ما یکباره با حکم دادگاه روبرو شدیم . ماجرا که از سوی ما پیگیری شد دیدیم ماجرا به این شکل است که مدیر پیشین تیم یعنی رحمانی که پس از فروش تیم ، مهر و دسته چک ها را تحویل نداده بود در دادگاهی ساختگی حاضر ضده یعنی دو خواهان پرونده علیه رحمانی شکایت می کنند و او هم به عنوان مالک و مدیر تیم در جلسات شرکت می کند و علیه او حکم صادر می شود.»
پرهام ادامه داد:« ما هیچ چکی به آنها ندادیم. تیم 500 میلیون بدهی داشت که چون تیم را از تربیت بدنی خریده ایم ، همان جا این رقم را پرداخت کردیم و بدهکار نیستیم اما آقایان با سندسازی دادگاه را فریب داده اند. ما هم از طریق مراجع امنیتی استان اقدام کرده ایم و بزودی آنها باید برای این کار خلاف قانون شان پاسخگو باشند و شاید هم بازداشت شوند.»
او ادامه داد:« اگر هر سندی بیاورند که نشان دارند ریالی از من طلب دارند ، دو برابرش را به آنها می پردازم. این ادعا کذب است . ما به کسی بی دلیل پولی نمی دهیم. من تا به حال 3 میلیارد برای این تیم خرج کردم ، 187 میلیون یا 200 میلیون که برایم رقمی نیست. اگر ادعای شان حقیقت باشد همان جا 400 میلیون می پردازم.»
پرهام با تکذیب این گفته که او قصد تیمداری ندارد افزود:« تمام ماجرا از زمانی آغاز شد که ما دست نشان را اخراج کردیم. چون تیم ما روی دور موفقیت افتاده و دارد امتیاز می گیرد می خواهند برای مان حاشیه بسازند»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.